مشاوره حقوقی و وکالت

وکالت و مشاوره حقوقی

وکالت و مشاوره حقوقی دامنه گسترده ای دارد. ما بر اساس تجریه و سوابقی که در خصوص ازدواج و طلاق داشته ایم. با مجموعه ای از بهترین وکلای دادگستری در جهت وکالت و مشاوره حقوقی تخصصی در زمینه حقوق خانواده همکاری می کنیم. جهت ثبت ازدواج و طلاق و کلیه دعاوی خانواده از قبیل اجرای مهریه، طلاق توافقی، ثبت ازدواج،حضانت فرزند و … . می توانید از خدمات وکالت و مشاوره حقوقی مجربترین وکلای دادگستری که به صورت تخصصی در دعاوی خانوادگی کار می کنند، بهره مند شوید.

وکالت و مشاوره حقوقی شامل موضوعات زیر می شود:

1-اجرای مهریه و وصول مهریه در اداره اجرای اسناد رسمی:

پس از صدور اجرائیه ثبتی در دفترخانه، در خصوص وصول مهریه و اجرا می توانید از وکالت و مشاوره حقوقی وکلای خانواده استفاده کنید.

روزهای سه شنبه هر هفته از ساعت 13 می توانید با تعیین وقت قبلی از مشاوره حقوقی رایگان وکلای خانواده ما استفاده کنید.

2-طلاق توافقی:

طلاق توافقی در زمانی که زن و مرد در خصوص کلیه مسایل اعم از پرداخت مهریه و یا بخشش مهریه، جهیزیه، حضانت فرزندان مشترک و سایر حقوق ناشی از ازدواج تفاهم و توافق داشت باشند در کوتاهترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

3- طلاق به درخواست زن:

در صورت تحقق هریک از شروط مندرج در سند ازدواج، و اثبات آن، امکان اخد حکم طلاق برای زوجه وجود دارد.

4-طلاق به درخواست مرد:

مرد پس از پرداخت حقوق مالی زوجه می تواند نسبت به انجام طلاق زوجه اقدام کند. البتع در مواردی که مرد معسر باشد یعنی توانایی پرداخت حقوق مالی زوجه را نداشته باشد، با اخذ رای اعسار از دادگاه، می تواند زوجه را مطلقه نماید.

 

 

    این وبگاه،وبگاه اختصاصی دفتر رسمی ازدواج 348 و طلاق 40 تهران می باشد که هدف از ایجاد آن سهولت دسترسی مراجعان دفترخانه و اطلاع رسانی در خصوص ازدواج و حقوق خانواده است. در ضمن دفترخانه صرفا مبادرت به ثبت ازدواج دائم و موقت و ثبت طلاق می نماید و فعالیتی در زمینه همسریابی ندارد.

    آدرس:

    تهران - میدان جمهوری- نبش ارومیه شرقی- پلاک 615- طبقه دوم

    شماره تماس:

    02166120298

    ایمیل:

    info@aghdnameh.ir

    سبد خرید